Renginių organizavimas – ne kiekvienam. Kartais vien pažiūrėjus arba susipažinus su renginių organizatoriumi iš karto nusprendžiame – jis arba ji sutverti vesti ar organizuoti renginius. Tai – verslo sritis, kuri yra labai specifinė ir tikrai ne visi gali jos imtis. Studijuojantys renginių organizavimą susipažįsta su laisvalaikio bei kultūrinių renginių organizavimo esme, jų tendencijomis ir svarbiausia – mokosi renginius organizuoti, planuoti, vystyti viešąją komunikaciją ir efektyvią rinkodarą, užtikrinti darnią laisvalaikio bei kultūrinių renginių industrijos plėtrą. Taigi šią specialybę galime išmokti studijuodami Lietuvoje arba užsienyje, sekti įvairius seminarus, paskaitas internete ir daugiau apie tai sužinoti. Tam, kad renginių organizavimas būtų malonus ir sklandus procesas, būtina žinoti keletą pagrindinių taisyklių.
Vienas pagrindinių aspektų šioje srityje – nenumatytų situacijų sprendimas. Sakysite, juk niekada nežinosi, kas nutiks. Gal prasidės audra, jei renginys numatytas lauke? Galbūt dings elektra renginio metu? Neatvyks pusę renginio dalyvių? O gal patys jausitės labai prastai ar kas nutiks su sveikata, kad negalėsite atiduoti visų jėgų renginiui? Šių problemų neįvertinus gali žymiai padidėti renginio išlaidos. Svarbiausia – suteikite šventės dalyviams reikalingą informaciją. Dėl šios priežasties renginių organizatoriai turi puikiai komunikuoti. Kiekvienas renginys turi turėti tikslą, tad juo ir vadovaukitės. Šventės turinys turi būti ne tik įdomus. Jo organizavimo metu negailėkite visos savo charizmos spalvų ir nuolat vykdykite dalyvių įtraukimą į tam tikrus veiksmus.
Kaip į visa tai reaguoja renginio dalyviai? Patys pagalvokite, kaip jaučiatės sužinoję apie renginį? Taigi pirmą įspūdį apie šventę žmogus susidaro jau pamatęs jo reklamą ar gavęs kvietimą. Vien jo dizainas ir tekstas kvietime daug gali pasakyti ar slapta išduoti tam tikrus niuansus, ko galima tikėtis iš būsimo renginio. Tai ir įmonių, kuriems renginių organizavimas – pagrindinė veikla, viena iš misijų. Tad įsitraukimas gali prasidėti vien perskaičius reklama arba kvietimą. Čia turi būti pateikta svarbiausia informacija apie renginį: koks tai renginys, kur ir kada vyks, kaip galima įsigyti bilietus (jeigu jie yra reikalingi). Atidus planavimas, svarbus dėmesys detalėms, pozityvumas ir greitas sprendimų priėmimas – sėkmės raktai į patį geriausią renginį.