Kodėl verta rinktis vairuotojo darbą?

Rate this post

Apie tolimųjų reisų vairuotojo darbą girdime labai daug atsiliepimų: vieni gąsdina, kad darbas sunkus ir varginantis. O kaip yra iš tiesų? Verta ar neverta tapti tolimųjų reisų vairuotoju? Kokios perspektyvos ir profesinės galimybės, dirbant šį darbą?

Tolimųjų reisų vairuotojas – žmogus, kuris šimtus ar tūkstančius kilometrų gabena jam patikėtą krovinį į numatytą vietą. Galimos įvairios kelionės kryptys: dažniausiai keliaujama po Europos šalis bei įvairius Rusijos regionus. Kelionės trukmė visuomet priklauso nuo parinkto maršruto, todėl, lankant netolimas valstybes, per mėnesį vairuotojas gali įvykdyti tris ar keturis, o esant sudėtingam ir ilgam maršrutui – tik vieną ar du reisus. Nuo to priklauso ir darbo grafikas – yra galimybė išvykti ilgesniam laikui ir įvykdžius užsakymą turėti daugiau laisvadienių, arba keliauti dažniau su trumpesniu poilsio dienų laikotarpiu.

Darbo pobūdis visiems vairuotojams yra labai panašus: Lietuvoje į vilkiką pakraunamas krovinys ir vairuotojas jį turi pristatyti į reikiamą vietą. Kai krovinys pasiekia gavėją ir sutvarkomi visi reikalingi dokumentai, į vilkiką pakraunamas naujas krovinys, kuris yra pargabenamas atgal į gimtinę. Kuo greičiau nuvežami ir parvežami kroviniai, tuo greičiau galima imtis naujo užsakymo, todėl galimybė gauti solidesnį atlyginimą yra didesnė. Bet reikia nepamiršti, kad tolimųjų reisų vairuotojas negali važiuoti visą parą be sustojimo – darbo ir poilsio laikas yra griežtai reglamentuotas: per parą galima važiuoti 9 valandas, o dirbti leidžiama 6 dienas per savaitę.

Ne be reikalo ši profesija yra tokia patraukli ir įtraukia vairuotojus į šią rutiną. Pozityvių darbo pusių yra kur kas daugiau nei neigiamų. Visų pirma, darbas yra gerai apmokamas: tokių pajamų negauna ne tik trumpųjų reisų vairuotojai, bet ir daugumos kitų specialybių atstovai. Turbūt ir jums smalsu, kiek gi uždirba šią profesiją įgiję asmenys?

Dažniausiai tolimųjų reisų vairuotojo alga svyruoja nuo 1000 iki 2000 eurų, priklausomai nuo to, kiek darbo patirties yra sukaupta, į kokią šalį vykstama, ir nuo to, kiek įmonė yra pasirengusi mokėti savo darbuotojams. Įprastai mokamas bazinis atlyginimas bei dienpinigiai. Didžiausias algas gauna tie vairuotojai, kurie vyksta į tolimas keliones bei ilsėdamiesi Lietuvoje praleidžia mažai laiko.

Bet įgyti šią profesiją motyvuoja ne tik pinigai. Ne mažiau patraukli ir galimybė apsilankyti kitose šalyse. Ne kiekvienas gali sau leisti daug ir dažnai keliauti, o tolimųjų reisų vairuotojas didesnę dalį laiko praleidžia ne Lietuvoje, o užsienyje, tad gali susipažinti su įvairiai Europos miestais.

Be to, ši profesija puikiai tinka tiems, kurie mėgsta dirbti savarankiškai. Jei darbas komandoje veda iš proto, o suirzę kolegos – lyg peilis po kaklu, tolimųjų reisų vairuotojo darbas yra puikiai tinkamas, kadangi didžiąją dalį darbo laiko galima praleisti vienumoje, be pašalinių trukdžių.

Ir galiausiai, šis darbas tinkamiausias tiems, kurie jį dirbdami trokšta realizuoti savo gebėjimus ir karjeros lūkesčius. Turbūt ir jūs pažįstate bent vieną žmogų, kuris neįsivaizduoja savo gyvenimo be automobilio? Tokiu atveju, ne tik įgyjama galimybė vairuoti didžiulį, galingą vilkiką, bet ir dienos leidžiamos užsiimant mėgstamiausia veikla – vairavimu.