Žinomos internetinės parduotuvės – patikimo apsipirkimo garantija

Rate this post

Pandemijos laikotarpiu, ne savo noru uždaryti namuose, laukėme nesulaukėme, kada vėl bus galima grįžti į įprasto gyvenimo vėžes. Jei apie galimybę, išvežiojus vaikus po mokymo įstaigas, pagaliau grįžti į įprastą darbo vietą, kurioje galima bendrauti ne tik su keturiomis namų sienomis, bet ir pasiilgtais kolegomis, svajojo daugelis, tai tam tikri „karantininiai“ aspektai prigijo ir tapo savotiška norma. Vienas jų – galimybė reikiamas prekes įsigyti internetu. Pavyzdžiui, vos keli pelės klavišo spustelėjimai ir pasirinkti batai vaikams – jau Jūsų namuose!

Žinoma, ne viskas, kalbant apie elektroninę prekybą, yra taip „minkšta ir pūkuota“. Nesusipažinus su svarbiausiais niuansais, aktualiais, kalbant apie apsipirkimą internetu, elektroninėje erdvėje įsigyti vaikų batai gali nuvilti. O kai kuriais atvejais – taip ir nepasiekti gavėjo. Ir tai susiję ne su mokėjimu/nemokėjimu atlikti apmokėjimo už pasirinktas prekes operaciją, o perkančiojo pastabumu, atidumu ar net sąmoningumu.

Kokios yra pagrindinės baimės, siejamos su elektronine prekyba?

Kas bus, jei žieminiai batai, vaikams, reikalingi iki konkrečios datos, neatkeliaus laiku? Ką reikės daryti, jei vaikams batai netiks ar tiesiog nepatiks? Kas bus, jei tų batų, už kuriuos buvo sumokėti pinigai, taip ir negausiu? Tai – klausimai, su kuriais susiduria pirkėjas, svarstantis galimybę pirkti iš vienos ar kitos elektroninės parduotuvės pirmą kartą ar dar visiškai neturintis tokio apsipirkimo patirties.

Bijote, jog guminiai batai vaikams ar kita avalynė pasirodys esanti ne to dydžio, kokią nešioja atžala? Pirkite ne „pliką“ dydį, bet, prieš atlikdami užsakymą, atidžiai išanalizuokite prekės aprašymą. Jame, be kitos informacijos, turi būti nurodytas ir pėdos dydis. Jei pardavėjas (dažniausiai – fizinis asmuo) tokios informacijos nenurodė, susisiekite asmeniškai ir pasiteiraukite. Nesulaukėte atsakymo? Ne bėda! Juk, kaip sakoma, vandenyje plaukioja daug žuvų: avalynė vaikams – prekė, kurią rasite daugelio internetinių pardavėjų asortimente.

Nežinote, ką reikės daryti, jei, pavyzdžiui, neperšlampami batai vaikams pasirodys esantys ne tokie jau ir atsparūs drėgmei ar neatitiks kitų kokybės reikalavimų? Žinoma, pirkėjų interesus gina vartotojų teisių apsaugos įstatymai. Deja, realybė yra tokia, jog, perkant nežinia iš ko, pavyzdžiui, fizinio asmens, kurio prekių „֧asortimente“ buvo vos vieni auliniai batai vaikams, (kuriuos Jūs ir nupirkote!), rasti teisybę gali būti sunku. Tad, prieš pirkdami, būtinai pasidomėkite, kokiomis sąlygomis ir kokiu būdu bus galima grąžinti nekokybiškus, netikusius ar nepatikusius batus.

Bijote likti ir be prekės, ir be sumokėtų pinigų? O kur dar tas nemalonus jausmas, kai kažkoks nesąžiningas asmuo pasinaudoja tavo naivumu, skubėjimu ar informuotumo trūkumu… Pirkite tik iš patikimų elektroninių parduotuvių.

Kaip atskirti patikimas elektronines parduotuves?

Pastarasis patarimas yra aukso vertės, tačiau, natūralu, praktinis jo įgyvendinimas gali pasirodyti nelengvas. Kaip, iš didelio skaičiaus savo prekes (šiuo atveju – vaikišką avalynę) siūlančių pardavėjų, „atsijoti“, kurie iš tikrųjų yra patikimi ir sąžiningi?

Kad ir kaip norisi skatinti pavienių žmonių iniciatyvą ieškoti papildomų uždarbio galimybių (internetinė prekyba – vienas iš populiarių variantų), fiziniai asmenys, siūlantys savo prekes specializuotuose skelbimų portaluose ar socialiniuose tinkluose, žvelgiant iš pirkėjo pozicijos – „slidus“ reikalas. Nebent tą pardavėją Jūs pažįstate ar žinote, kas iš artimos aplinkos jau yra įsigijęs siūlomą produkciją ir gali pasidalinti savo atsiliepimais. O galbūt pardavėjas siūlo galimybę batus ar kitą perkamą prekę apžiūrėti realiai. Taip išvengiama „katės pirkimo maiše“ bei problemų, kylančių norint šią grąžinti.

Paprasčiausias sėkmingo apsipirkimo receptas – žinomos, didelės elektroninės parduotuvės. Apie jų parduodamas prekes, aptarnavimo kokybę, požiūrį, sprendžiant iškilusias problemas bei kitus reikšmingus niuansus, galite rasti daug buvusių klientų atsiliepimų. Pavyzdžiui, internetinė parduotuvė „Open24“ klientų vertinama ne tik dėl plataus žinomiausių gamintojų avalynės ir rūbų pasirinkimo už priimtiną kainą, bet ir patrauklių prekių grąžinimo ar keitimo sąlygų.