Kiekvieną dieną susiduriame su maistu. Dažniausiai valgome bent tris kartus per dieną, o bent kartą per savaitę apsilankome prekybos centre, kuriame įsigyjame visų mums reikalingų produktų. Tačiau būtent apsipirkinėjimas neretai yra labiausiai erzinanti detalė, kurios norėtųsi išvengti. Išeitis yra – pirkimas internetu.
Nors maistas internetu dar nėra toks populiarus ir dažniausiai siūlomas tik didžiųjų Lietuvos miestų gyventojams, tačiau kitas prekes pirkti internetu gana įprasta ir galima bet kuriame Lietuvos kampelyje gyvenantiems asmenims. Ypač populiaru internetu pirkti buitinę techniką, kompiuterius bei įvairiausias smulkmenas, kurias žmonės linkę įsigyti ne tik Lietuvos interneto parduotuvėse, bet ir perka svečiose šalyse, tarp kurių dominuoja Kinija, dažniausiai, dėl itin žemų kainų.
Internetinės parduotuvės Lietuvoje pradėjo aktyviai plėstis ne taip ir seniai. Vos prieš keletą metų didžioji dalis žmonių nė nebuvo bandę apsipirkti internetu, tuo tarpu šiuo metu jau būtų sunku rasti jauną internetu besinaudojanti žmogų, kuris nebūtų pirkęs interneto parduotuvėje. Vyresni gyventojai vis dar gana skeptiškai žiūrį į elektroninės prekybos pasaulį, jiems priimtinesnis apsipirkimas tradicinėse, fizinėse parduotuvėse, kur iš karto galima gauti prekę, galima ją paliesti, išmėginti, įsitikinti jos kokybe.
Kalbant apie kokybę, verta žinoti, kad prekės tiek interneto parduotuvėse, tiek įprastose pardavimo vietose dažniausiai yra lygiavertės. Tik itin retais atvejais skiriasi tų pačių prekių kokybė, tačiau daugelį gali nustebinti tai, kad kokybiškesnės prekės pastebimos internete, o ne realiose prekybos vietose, mat interneto parduotuvių savininkai, ypač kalbant apie mažesnes, daugiau idėjines parduotuves, ieško tiekėjų mažesniems kiekiams, taikosi į prekes, kurios yra skirtos Vakarų Europos ar Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoms. Vieša paslaptis, kad būtent šioms rinkoms tiekiami kokybiškesni produktai nei Rytų Europai ar Rusijai, prie kurios rinkos neretai priskiriamos ir Baltijos šalys bei dar kai kurios valstybės.
Interneto parduotuvių pirkėjus nuo nesąžiningų pirkėjų saugo tos pačios institucijos ir galioja tie patys įstatymai, todėl pirkėjai gali būti ramūs ir tikėtis visokeriopos pagalbos esant įvairaus pobūdžio nesutarimams su pardavėju. Žinoma, nereikia perlenkti lazdos ir tikėtis nerealių dalykų, taip pat būtina atidžiai perskaityti parduotuvės vidaus taisykles, privatumo politiką ir kitus pateikiamus dokumentus.