Internetinės reklamos priemonės jau seniai kur kas populiaresnės ir dažniau pasirenkamos nei TV ar kitos… Kuomet internete taip pat buvo galima tik paprasčiausiai talpinti skelbimą su paveiksliuku – tuomet TV arba spauda dar galėjo konkuruoti. Šiuo metu internete yra labai daug skirtingų reklamos būdų ir kiekvienas iš jų savotiškai naudingas siekiant didesnių pardavimų, efektingesnio lankomumo.
Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad internetinės ir kitos reklamos lyginimas yra visiškai nereikšminis, kadangi virtualaus pasaulio galimybės yra kur kas platesnės, tačiau visgi, analizės reikia, kadangi kai kuriais atvejais spauda arba TV yra geresnis pasirinkimas.
Siekdami palyginti mes nesakome, kad viena arba kita reklamos galimybė yra geresnė. Mes paprasčiausiai teigiame, kad svarbiausia susidėlioti kriterijus, kad būtų paprasčiau apsispręsti.
Reklamos internete galimybės
Skaitmeninė rinkodara yra dabartis. Turbūt sunkiai galėtumėte įsivaizduoti savo verslą internete, kuriame nebūtų pritaikyta kuri nors reklama. O reklamų galimybių šiuo metu yra labai daug ir visos jos yra labai skirtingos. Vien todėl gali būti sunku pasakyti, kuri konkrečiai labiausiai tinka Jūsų atveju. Čia jau reikia detalios puslapio analizės.
Kad ir kokią reklamos galimybę nuspręsite pasirinkti – internetinės reklamos priemonės yra geriausias pasirinkimas lyginant su kitomis žemiau tekste minimomis galimybėmis. Tai pats tvirčiausias būdas užsigarantuoti, kad į verslo reklamą įdėjote visas pastangas.
- Pradėkime nuo to, kad reklama internete dažniausiai pasiekia tikslinę auditoriją. Žinoma, tai priklauso nuo to, kokią reklamos galimybę pasirinksite, tačiau dažniausiai tai pavyksta padaryti gana sėkmingai.
- Naudojantis beveik visomis reklamos galimybėmis – galima matuoti naudą. Tai padeda suprasti, kiek pinigų išleidote ir kiek klientų užsuko į Jūsų puslapį. Taigi, galima matyti, ar naudinga užsisakyti konkrečią reklamą.
- Priklausomai nuo to, kokią reklamos galimybę pasirinksite – ji visiškai neerzins vartotojų, kurie šiais laikais yra visur apsupti reklamos ir todėl dažnai specialiai neperka to, kad reklamuojama. Taigi, tam tikra prasme reklama yra paslėpta.
- Galiausiai, reklama internete dažniausiai kainuoja pigiau nei kitos reklamos galimybės kitose sferose. Vėlgi, priklauso kurią pasirinksite ir šiuo atveju nepamirškite matuoti su realiai apčiuopiama nauda.
Reklamos spaudoje galimybės
Anksčiau reklama spaudoje buvo tikra evoliucija. Pirkdavote žurnalą, kuriame 50 procentų turinio sudarė reklama. Šiuo metu viskas gana panašiai, kadangi dėl skaitmeninio pasaulio eros – tai vienintelis būdas patiems žurnalams paprasčiausiai išsilaikyti.
Reklama spaudoje populiariausia, jeigu orientuojatės į konkrečią socialinę klasę. Šiuo atveju kalbame apie pensininkus. Nors dalis jų labai sėkmingai naudojasi internetu, tačiau laikraštis jiems yra neatsiejama gyvenimo dalis.
Reklamos TV galimybės
Retas žiūri TV šiais laikais. Bent jau tiesiogiai. Kai kurie žiūri konkrečių laidų kartojimus internete, taigi irgi yra priversti pamatyti tam tikrą kiekį reklamų yra video. Greta interneto galimybių, reklama internete yra antra pagal populiarumą, kuri vis dar atneša naudos. tiesa, palyginus su tuo, kokia yra didelė reklamos kaina – naudotis skaitmeninio marketingo privalumais kur kas geriau.
Juolab, smulkusis verslas negali sau leisti reklamuoti apie save per TV. Tačiau kita vertus jis gali sau leisti save reklamuoti internete.
Reklamos radijuje galimybės
Paskutinė reklamos galimybė, kuri sulaukia mažiausiai dėmesio. Paprasčiausiai, geriausiai įsimintina yra ta reklama, kuri pamatoma vizualiai. Girdimoji atmintis yra ne tokia gera. Nebent specialistas sukurtų labai kokybišką ir puikiai įsimenamą dainelę, kuri taptų daugelio žmonių mintyse nepamirštama.