Papildomas įmonės transporto ir krovinių draudimas

Transporto draudimasJei turite nuosavus įmonės automobilius, juos privalomai turite drausti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu. Tačiau tokiu atveju nebus kompensuojamos jūsų apgadinto automobilio taisymo išlaidos jei jūsų įmonės darbuotojai bus kalti dėl eismo įvykio. Įvertinkite visas rizikas: vairuodami darbinį automobilį, darbuotojai kartais būna per daug išsiblaškę, skuba į verslo susitikimus, lekia pristatyti prekes, todėl avarijų jie padaro netgi daugiau nei nuosavus automobilius vairuojantys asmenys. Šiuo metu draudimas internetu yra bene lengviausias ir greičiausias būdas apdrausti įmonės transportą. Dažnai darbo automobilius darbuotojai naudoja asmeninėms reikmėms. Automobiliai po darbo laikomi daugiabučių namų kiemuose, kur gali tapti puikiu grobiu plėšikams ir vagims. Rizikų yra pačių įvairiausių. Taigi jei turite gerus, naujus ar bent apynaujus, pakankamai geros būklės įmonės automobilius, juos išties verta apdrausti ir KASKO draudimu.

Kodėl darbo automobilius verta drausti KASKO draudimu?
Civilinės atsakomybės draudimu apdraustų automobilių savininkai, padarę avariją, jokių draudimo išmokų tikėtis negali, kadangi  šios rūšies draudimas remonto ar automobilio vertės dydžio išlaidas kompensuoja tik nukentėjusiai pusei. Tuo tarpu KASKO draudimu apdrausti automobiliai gali gauti kompensaciją įvykus bet kokiam incidentui: kai automobilis pavagiamas, apgadinamas kito automobilio, kai kitas vairuotojas pasišalina iš įvykio vietos, kai automobilį apgadina gamtos stichijos (po stiprios perkūnijos, krušos, kai transporto priemonę užgriūva medžiai ir ar kitos gamtos nelaimės), kai automobilis užsidega savaime arba sudega kieno nors padegtas, kai pavagiamos tam tikros automobilio dalys (padangos, ratlankiai, veidrodėliai, išsiurbiamas kuras ir kt.). Prieš sudarant KASKO draudimo sutartį, riekia skaityti jos sąlygas ir ypač po visu tekstu pateiktą informaciją, kurią kai kurios draudimo bendrovės parašo smulkesniu šriftu.

Kokių nuolaidų gali gauti įmonės, savo automobilius draudžiančios KASKO draudimu?
KASKO draudimu apdraudus daugiau nei, pavyzdžiui, penkis įmonės automobilius, galite tikėtis ir papildomų paslaugų, pavyzdžiui, kad, kelyje automobiliui sugedus, bus suteikta techninė pagalba. Taip pat draudžiant didesnį kiekį automobilių ir ilgesniam terminui (ne mėnesiui ar 6 mėnesiams, bet visiems metams), galima tikėtis ženklių nuolaidų. Taip pat ypač palankios sąlygos taikomos toms įmonėms, kurios savo transportą toje pačioje draudimo bendrovėje draudžia nebe pirmą kartą.

Kodėl verta apdrausti įmonės automobilius?
Gavusiems papildomai ar apsidraudusiems techninės pagalbos kelyje draudimu, pagalba bus suteikta 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. Dažniausiai šios rūšies draudimas galioja tik Lietuvos ribose, tačiau galima sudaryti draudimo sutartį, nustatančią, kad pagalba kelyje bus suteikta visos Europos teritorijoje. Sugedus automobiliui, įmonė 7 arba 14 dienų galės naudotis nemokamai suteiktu pakaitiniu automobiliu. Taip pat tam tikrais atvejais sugedus automobiliui bus kompensuotos nakvynės viešbutyje išlaidos ir kelionė namo iš vietos, kurioje automobilis sugedo.

Krovinių draudimas
Civilinės atsakomybės draudimas, jei krovinys nukentėjo dėl vežėjo kaltės, nuostolių neatlygina, taigi krovinius reikėtų apdrausti papildomu draudimu. Apdraudę vežamus krovinius, būsite tikri, kad bet kokiu atveju žala bus atlyginta ir įmonė nepatirs didelių nuostolių, susijusių su krovinio apgadinimu arba netekimu.

Galima pasirinkti tam tikras draudimo rūšis: krovinius drausti nuo bet kokių nelaimingų atsitikimų arba tiktai nuo tam tikrų rizikų: vagysčių, gamtos jėgų padarytos žalos, sprogimo ar gaisro, avarijos, krovinio iškritimo į vandens telkinius ir gamtos užteršimo.

Apdraudus krovinį papildomuoju draudimu, kompensuojami bus ir kiti su kelione ar negautu pelnu susiję kaštai, pavyzdžiui, kuro išlaidos, krovinio gabenimo į tam tikrą vietą mokestis ir kt. Apdraudę krovinius, būsite nemokamai pakonsultuojami, pagalbos galėsite tikėtis ir užsienio valstybėse, gausite patarimų, kaip sumažinti galimą žalą bei kaip geriau realizuoti likusią nepažeistą krovinio dalį.