Natūralūs baltymų šaltiniai: kus rasti proteino?

baltymu saltiniaiSportuojantys asmenys žino, kad norint kuo greičiau užsiauginti raumenis – reikia vartoti kuo daugiau baltymų. Tai lyg statybinė medžiaga, kuri padeda mūsų kūnui būti tokiu, kokio mes labiausiai norime.

Žinoma, jeigu siekiate kuo raumeningesnio kūno – neužteks tik praturtinti savo mitybą baltymais, kadangi dažniausiai jų suvartojamas kiekis turi būti itin didelis ir natūraliai jį gauti su maistu yra gana sunku.

Proteinas gali būti gaunamas iš miltelių, tablečių arba natūraliu būdu. Žinoma, lyginti šių alternatyvų net neverta, kadangi gaut iš maisto produktų reikalingą kiekį yra paprasčiausiai neįmanoma. Aišku, tokiu atveju, kai norite auginti raumenis. Tokiu atveju reikia gerti papildus.  Tačiau greta to taip pat naudinga ir vartoti tam tikrus maisto produktus, kuriuose yra gausu baltymų. Mes pateikiame sąrašą, kur galima rasti didžiausius kiekius baltymų ir Jums siūlome pasinaudoti juo. Tai greičiausias būdas užpildyti organizmą reikalingomis medžiagomis.

Pieno išrūgos

Bene daugiausia baltymų galima rasti pieno produktuose ir labiausiai – pieno išrūgose. Tiesa, nors ten baltymų yra labai daug, tačiau ne visada sėkmingai juos pasisavina organizmas. Tiesa, jos patinka ne visiems ir daugelis skundžiasi nemaloniu skoniu. Tokiu atveju dažniausiai didinimas proteino kiekis, tačiau kartu su juo reguliariai, kad ir labai mažai kiekiais yra naudojamos išrūgos. Pasižvalgykite prekybos vietose ir galbūt pavyks rasti tokias, kurios Jums labiausiai tiktų bei patiktų.

Pieno baltymai

Proteinas – statybinė medžiaga, kurią turi ir pienas. Kaip jau minėjome, būtent pieno produktai savyje daugiausia turi baltymų, taigi šiuo atveju ne tik pieno išrūgos, tačiau ir pieno baltymai. Didelis pliusas, kad pieno baltymai ne tik gana paprastai pasisavinami, tačiau tuo pačiu organizmas juos savyje išlaiko gana ilgą laiko tarpą. Tai leidžia visada turėti atsargų, kurios reikalingos ne tik sportuojantiems žmonėms, tačiau ir visiems kitiems, kurie nori būti sveiki. Neveltui proteinas vartojamas ne tik tokiu atveju, kai sportuojate, tačiau ir tuomet, kai norite būti sveikas.

Pieno baltymai labai dažnai pristatomi kaip viena svarbiausių žmogaus kūno statybinių medžiagų.

Kiaušinio baltymai

Dar vienas baltymui tuo pačiu proteino šaltinis yra kiaušiniai. Jie labai naudingi ir reikalingi, tačiau dažniausiai sportininkai rekomenduoja valgyti tik kaimiškus kiaušinius, kadangi juose yra išlaikytos reikalingos medžiagos. Nors juose baltymų yra ir pats produktas yra gana skanus, tačiau problema tame, jog reikia suvalgyti labai didelį kiekį kiaušinių norint gauti teigiamus rezultatus.

Paprasčiausiai kiaušiniai ne taip paprastai įsisavinami, o kasdien suvalgyti po gerą dešimtį kiaušinių yra labai sunku. Daugelis pasiduoda ir perka papildus. Tai – geras sprendimas.

Mėsos baltymai

Proteinas yra gaunamas ir iš mėsos, tačiau paskutiniu metu vis dažniau kalbama apie tai, ar mėsos baltymai tikrai yra tokie geri, kad vertėtų juos kiekvieną dieną valgyti. Paprasčiausiai, šiuo metu yra labai daug kitų alternatyvų ir tuo pačiu mėsa dažnai sukelia sunkumą, o nuo to sportas pasidaro dar sudėtingesnis, tad tikriems pratimams atlikti reikia kur kas daugiau jėgų.

Ir dar apie baltymus…

  • Būtinai išsiaiškinkite, ar Jūsų organizmas toleruoja laktozę. Kitu atveju tai gali būti labai nemalonių simptomų rezultatas.

  • Rinkdamiesi baltymus būtinai apsitarkite su sportininkai arba pardavėjais, kurie gali patarti, kas Jums labiausiai tinka.

  • Baltymai yra labai skirtingi ir kol vieni geriausiai tinka vartojimui prieš treniruotę, tuo tarpu kiti – po. Kai kurie netgi labiausiai tinka prieš einant miegoti.

Proteinas – statybinė medžiaga, kuri leis Jūsų kūnui atrodyti ir jaustis puikiai.