Kaip yra nustatoma „Google“ reklamos kaina?

google reklamaGoogle AdWords reklama – tai efektyvi reklama norintiems padidinti realų pardavimų skaičių ir padidinti įmonės pelną. Dėl Google AdWords reklamos pasiekiami vartotojai turi didesnę vertę, palyginus su kitokio pobūdžio reklama. Nes vartotojas randa tikslias paslaugas/prekes, kurių ieškojo.

Įmonės, kurios nori pradėti naudoti Google AdWords reklamą, dažniausiai susiduria su  klausimu – kokia yra Google reklamos kaina?

Google reklamos kaina priklauso nuo reklamos kampanijos nustatymų bei kliento poreikių. Norintiems būti „Google“ top 3 pozicijose kaina yra didesnė nei šoninėse pozicijose dešinėje. Vienas iš pagrindinių dalykų, nuo ko priklauso pozicija – tai siūloma paspaudimų kaina, nes visas procesas vyksta aukciono principu (kuo didesnę kainą pasiūlote, tuo didesnė tikimybė, jog būsite aukštesnėje pozicijoje). Be to, rinkoje veikia ir kitos įmonės, kurios naudoja Google AdWords reklamą. Todėl natūralu, jog nuolat konkuruojate su kitų įmonių reklaminiais skelbimais. Paspaudimo kaina priklauso nuo to, kaip aktyviai reklamuojasi kitos panašios veiklos (tokiais pačiais raktiniais žodžiais) bendrovės.

Google reklamos kaina taip pat priklauso nuo Google AdWords reklamos kokybės balo. Tai sudaro: internetinės svetainės tekstai, paslaugų aprašymai, reklaminio teksto kokybė (kokia yra sąsaja tarp reklamoje naudojamų raktinių žodžių ir esančių tekstų įmonės svetainėje).  Jei dviejų konkuruojančių reklaminių kampanijų biudžetas yra vienodas, aukštesnėje pozicijoje bus tas reklaminis skelbimas, kurio didesnis Google AdWords reklamos kokybės balas. Kaina gali būti labai lanksti ir galima rinktis skirtingus biudžetus. Viskas priklauso tik nuo Jūsų poreikių ir noro būti aukštesnėse pozicijose.

Jei pirmą kartą pradeda naudoti Google AdWords reklamą, apsvarstykite kokie raktiniai žodžiai (prekės, paslaugos) Jums aktualiausi bei kokias reklamines pozicijas norite užimti. Praėjus tam tikram laikui nuo reklaminės kampanijos pradžios, galėsite išanalizuoti reklamos ataskaitą bei esant poreikiui tobulinti bei efektyvinti reklamavimasi.