Iš kokių šaltinių turėtų būti gaunamas proteinas

pagal | 2019-05-30
0 Shares
energy-mix proteinai

Kodėl mums reikalingas proteinas?

Proteinas, kuris dar kitaip vadinamas baltymais, yra viena iš pagrindinių maisto medžiagų. Jis atsakingas už daugybę organizmo funkcijų, įskaitant audinių, ląstelių ir raumenų kūrimą, hormonų bei antikūnų gamybą. Kiekvienam žmogui svarbu savo mitybą praturtinti baltyminiu maistu, tačiau užsiimantiems ištvermės ar jėgos sportu baltymų reikėtų suvartoti gerokai daugiau nei paprastam žmogui. Taip pat baltymai labai naudingi ir vyresniems žmonėms, todėl, kad didesnis jų suvartojimas gali sumažinti raumenų nykimą, susijusį su senėjimu.

Kiek proteino reikėtų suvartoti?

Kiekvienam žmogui proteino norma gali būti labai individuali, todėl reikėtų sau ją apsiskaičiuoti. Įprastai daugeliui žmonių rekomenduojama balymų paros norma yra maždaug 0,8 – 1g vienam kūno kilogramui. Svorių kilnotojams ir jėgos atletams ši norma didėja beveik dvigubai, rekomenduojama suvartoti 1,4 – 2g proteino vienam kūno kilogramui. Ištvermės sportininkams reikėtų suvartoti apie 1,2 – 1,6g proteino vienam kūno kilogramui. Po treniruotės baltymai yra nepaprastai svarbūs, todėl, kad jų reikia raumenims atsigauti ir augti. Nors baltyminius patiekalus reikia paskirstyti dienoje, tačiau reikėtų vieną jų vartoti praėjus 30 minučių po treniruotės, nes tuomet raumenys yra ypatingai jautrūs baltymų sintezei.

Maistas, kuriame yra daug proteino

Proteino galite gauti tiek iš gyvūlinės, tiek iš augalinės kilmės produktų. Keletas produktų turinčių didelį kiekį baltymų, tai: kiaušiniai, pienas, jogurtas, žuvis, jūros gėrybės, vištiena, kalakutiena, soja, riešutai ir grūdai. Taip pat itin naudingas ir vertingas baltymų šaltinis – proteino papildai. Šie papildai yra specialiai subalansuoti, todėl yra greičiau pasisavinami organizmo ir juntama didesnė nauda. Vartodami juos greičiau gausite energijos, jūsų raumenys galės greičiau atsistatyti po treniruočių, pasieksite efektyvesnių rezultatų sporto salėje. Žinoma, pagrindinis  baltymų šaltinis turėtų būti maistas, tačiau keletą baltyminių patiekalų pakeičiant į proteino kokteilius, galima ne tik pagerinti savo savijautą, bet ir sutaupyti laiko. 

Energy-mix.eu aukščiausios kokybės išrūgų baltymai

Energy-mix.eu – tai aukščiausios kokybės išrūgų baltymai, skirti papildyti ne tik sportininkų, bet ir nesportuojančių žmonių mitybą. Į jų sudėtį įeina visos svarbiausios aminorūgštys, kurios yra pagrindinė raumenų statomoji medžiaga. Taip pat sudėtyje yra įvairių mineralų, vitaminas B12, be GMO ir gliuteno. Šie papildai ne tik naudingi, bet ir labai skanūs, galite rinktis iš keturių skirtingų skonių: braškinio, šokoladinio, vanilinio ir bananinio. Energy-mix.eu proteino kokteiliai – tai puikus būdas praturtinti savo mitybą baltymais.

0 Shares