Jei jau ne vienerius metus vystote fizinę prekybą, labai tikėtina, kad koncentruojatės tik į pastarąjį prekybos modelį. Ir nors jums gali puikiai sektis, tai tikrai nereiškia, kad jums nereikėtų pagalvoti ir apie internetinę prekybą. Taip, galbūt šią akimirką jūs nė nenutuokiate nuo ko reikėtų pradėti ir kaip tai turėtų vykti, tačiau skubame jus nuraminti – viskas paprasčiau nei gali pasirodyti. Todėl pateiksime keletą priežasčių, kodėl fizine prekyba besiverčiantiems verslininkams verta pagalvoti ir apie elektroninę prekybą.
- Didesnis potencialių klientų ratas. Labai dažnai fizines prekybos vietas vartotojai randa pakankamai atsitiktinai – eidami pro šalį, nugirdę aplinkinių kalbas ar gavę rekomendacijas. Ir net jei jūsų siūlomos prekės yra pakankamai paklausios, tai nereiškia, kad jūs išnaudojate visas įmanomas galimybes ir pritraukiate didžiausią lankytojų skaičių. Jei lygiagrečiai fizinei prekybai pasitelksite ir internetinę – jūs turėsite galimybę pasiekti kur kas platesnę tikslinių vartotojų auditoriją. Savaime suprantama, kad tai didins jūsų pardavimus, pajamingumą ir leis lengviau plėstis.
- Didesnis žinomumas. Šiandien tapti žinomais naudojantis internetu yra kur kas paprasčiau. Be to, tokiu atveju galima sutaupyti gerokai daugiau lėšų reklamai. Kadangi didžioji dalis pirkėjų šiomis dienomis pirmiausia į pagalbą pasitelkia internetą, natūralu, kad ir verslas turėtų pasirūpinti savo matomumu ten, kur yra didžiausias potencialių klientų ratas. Jei investuosite į internetinės parduotuvės kūrimą (https://www.ideabooz.lt/internetines-parduotuves-kurimas/) ir pasirūpinsite efektyviomis skaitmeninės reklamos priemonėmis, neilgai trukus galėsite džiaugtis išaugusiu savo verslo populiarumu.
- Patogesnis prekių pasiūlymas. Sutikite, anaiptol ne visuomet fizinėse prekybos vietose galite savo klientams pateikti visą turimą skirtingų prekių asortimentą. Ir tai yra visiškai suprantama – juk fizines parduotuves apriboja fizinė erdvė. Tuo tarpu, kai prekės parduodamos ir internetinėje parduotuvėje, potencialūs klientai gali rinktis iš didesnio prekių asortimento, tokiu atveju didinant tikimybę, kad jie ras tai, kas atitinka jų lūkesčius.
- Prieinamumas. Net jei jūsų fizinės parduotuvės durys yra užvertos iki kitos darbo dienos, internetinė parduotuvė veiks 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę. Toks didelis pasiekiamumas suteikia dar palankesnes sąlygas jūsų potencialiems klientams.