skelbimai
IT ir Tech. Naujienos

Apie skelbimus ir efektyvią reklamą internete

skelbimai

skelbimaiĮvairių privačių vartotojų skelbimų platformos yra populiarios ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Žmonės skelbimus deda į mokamus portalus, tačiau dar mieliau – į tokius, kuriuose skelbimus galima dėti neišleidus nė cento. Neseniai viena tokių platformų įsikūrė ir Didžiojoje Britanijoje – http://www.free-ads-online.co.uk. Čia galima įdėti pačius įvairiausius skelbimus nuo A iki Z: norint parduoti automobilį, kažką išsinuomoti, rasti žmones, teikiančius tam tikras paslaugas ar patiems pasiūlyti savo paslaugas, ieškoti darbo ar rasti darbuotojus, parduoti namų, sodo ar daržo prekes, dovanoti, parduoti gyvūnus, surasti antrąją pusę ir taip toliau. Galimybės tokiuose skelbimų puslapiuose praktiškai yra neribotos, o didžiausias privalumas – kad galima talpinti neribotą kiekį skelbimų, nes tai nekainuoja.

Apie reklamą internete
Be reklamos internete šiandien sunkiai galėtų išgyventi bet kuris verslas. Žinoma, yra verslo sričių, kur efektyviausia žodinė reklama ir papildomos nebereikia, tačiau tokių – vienetai. Verslus, kuriems nereikia jokios reklamos, netgi galima pavadinti retomis išimtimis, tačiau nežinia, kiek ilgai taip pat sėkmingai viskas klostysis. Reklama bet kokiu atveju nepamaišo, nes tai garantuoja dar didesnius pardavimus ir didesnį nuolatinių klientų skaičių.

Požymiai, padedantys apsispręsti, verta rinktis interneto reklamą, ar ne:

  • Jei įkūrėte verslą, tačiau juntate nuolatinių klientų stygių, reklamuokitės.
  • Reklama būtina įkūrus naują verslą, kai rinkoje dar esate naujokas ir niekam negirdėtas.
  • Jei pastebėjote, kad rinkoje atsirado daugiau konkurentų, jei pelnas sumažėjo, reklama taip pat gali pataisyti padėtį.
  • Pastebėjus, kad tradiciniai reklamos kanalai (radijas, spauda, TV) tapo nebeefektyvūs ir neatsiperkantys, išbandykite kur kas pigesnę ir efektyvesnę interneto reklamą.
  • Reklama internete padeda padidinti pardavimus taip ženkliai, kiek finansų ir laiko į tai investuosite.

Reklamos internete rūšys – kokios jos?
Tie, kurie domėjosi reklama internete, turėjo girdėti apie SEO optimizaciją. Tai speciali metodika, kai svetainės optimizuojamos ir tinkamai pritaikomos paieškos sistemoms. Atlikus optimizaciją, tam tikras verslas internete surandamas pagal raktinius žodžius.

Kitas gana populiarus internetinės reklamos būdas – tai naujienlaiškių siuntimas. Kitaip ši verslo sritis dar vadinama el. pašto rinkodara. Tačiau norint siųsti laiškus su įmonės/verslo naujienomis, reikia susirinkti suinteresuotųjų vartotojų el. pašto adresus. Efektyviausia reklama tampa tada, kai ją perskaito ne bet kas, o tie, kuriems siunčiamos naujienos iš tiesų yra aktualiausios ir jie, tik gavę laišką, nepaspaudžia „delete“.

Egzistuoja ir „Google Adwords“ reklama, kuri iš esmės panaši į SEO optimizaciją, tik čia, sumokėjus atitinkamą mokestį, svetainė dirbtinai paieškos sistemoje iškeliama į pirmąsias pozicijas. Ekspertų teigimu, SEO optimizacija už šią reklamos rūšį yra kiek pranašesnė ir efektyvesnė. „Adwords“ tinka pačiai verslo pradžiai, kai norima prisivilioti pirmuosius klientus kuo greičiau.

Labai efektyvi yra socialinių tinklų reklama. Didžiausias jos privalumas toks, kad ji yra visiškai nemokama (neskaitant įvairių rinkodaros priemonių, už kurias galima susimokėti, siekiant pritraukti daugiau klientų). Kiekvienas interneto vartotojas gali rinktis iš gausybės tokio tipo tinklalapių, pavyzdžiui, „Google+“, „Facebook“, „Twitter“ ir pan.). Socialiniai tinklai padeda ir užmegzti glaudesnį ryšį su klientais, iš pirmų lūpų juos informuoti apie savo verslo naujoves, pokyčius ir kitus aktualius dalykus.

Amber Jewelry

Tea Sets