5 priežastys kodėl skrajučių gamyba vis dar aktuali ir šiais laikais

pagal | 2020-07-30

Skrajučių gamyba ir platinimas yra vienas seniausių rinkodaroje naudojamų komunikacijos ir informacijos perdavimo būdų. Ir ne tik vienas seniausių, bet ir vis dar vienas efektyviausių. Nors naujienlaiškiai ir reklama socialiniuose tinkluose jau tapo privalomomis kiekvieno rinkodaros skyriaus reklamos priemonėmis, didelė dalis įmonių iki šių laikų vis dar neatsisako ir skrajučių platinimo. Kodėl ši reklamos priemonė vis dar efektyvi?

Maži kaštai

Skirtingai nei pasirinkus daugelį kitų reklamos formų, lankstinukų gamyba ir platinimas nereikalauja didžiulio reklamos biudžeto, o tai ypatingai naudinga tiek jauniems verslams, tiek įmonėms susiduriančioms su įvairiomis krizinėmis situacijomis ir dėl jų vykdomu reklamos biudžetų mažinimu. Tokiu atveju skrajutės tampa pigiu, patogiu ir efektyviu reklamos transliavimo kanalu.

Greitas efektas

Kiek laiko užima lankstinukų gamyba? Atspausdini juos dažnai neužtrunka ilgai, todėl spaustuvė šį produktą neretai jums pagaminti galės dar tą pačią dieną. Skrajučių platinimas taip pat yra itin greitas, pakaks poros valandų, kad skrajutes išdalintumėte keliems šimtams žmonių, sutiktų tikslingai pasirinktoje miesto vietoje.

Galimybė gauti greitą atsaką

Naudodami skrajutes kaip savo reklamos kanalą galite būti tikri, kad dažnai atsaką į savo išsiųstą žinutę gausite iš karto. Jei skrajučių dalinimui pasirinksite vietą, kurioje lankosi  jūsų tikslinė auditorija, galite būti tikri, kad gavę skrajutę daugelis iš jų dar ir iš kart užduos jiems rūpimus klausimus. Tuo pasinaudodami galėsite juos kreipti į savo produktą ar paslaugas pristatančią interneto svetainę ar fizinę parduotuvę.

Plačios skrajučių dizaino ir gamybos galimybės

Kitaip nei skaitmeninė reklama, ant popieriaus atspausdinta reklamos žinutė gali būti labai kūrybiškas ir įdomus sprendimas, atkreipsiantis vartotojų dėmesį ir sužadinantis smalsumą sužinoti apie reklamuojamą prekę ar paslaugą daugiau. Taigi, neribokite savo kūrybiškumo ir skrajučių gamyba taps efektyviu pardavimų skatinimo kanalu.

Sena – nebūtinai bloga

Esame linkę greitai nurašyti senas technologijas ir nerti į naujoves. Tačiau svarbu atsiminti, kad viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl skrajučių reklama vis dar yra populiari yra tai, kad žmonėms patinka prisiminti praeitį. Skrajutės, kaip jaunystėje klausyta muzika, primena mums apie senus laikus, o tai visada malonu. Būtent sužadinti pozityvus jausmai paskatins skrajutę perskaityti ir išsaugoti, o ne iš kart ištrinti, kaip dažniausiai darome su laiškais atėjusiais į mūsų el. pašto dėžutę.