5 faktai, kurių nežinojote apie maisto pakaitalus

maisto-papildas-s-foodMaisto pakaitalas yra gana naujas „paukštelis“ Lietuvos sveikuolių produktų rinkoje. Ir labai perspektyvus. Nieko apie tokį nežinojote? Tada skaitykite toliau!

Maisto pakaitalas yra tam tikri milteliai, kurie skirti VISIŠKAI pakeisti dienos maistą. Nemaišykite su maisto papildu, kuris tik papildo jūsų dienos racioną, kai sportuojate, metate svorį, lavinate ištvermę ir t.t. Maisto pakaitalai yra vartojami tada, kai norima suvartoti tik tiek kalorijų, kiek reikia.

Jei esate jau girdėję apie maisto pakaitalus, atskleisime jums dar 5 įdomius faktus apie šiuos miltelius.

  • Maisto pakaitalas yra tik miltelių pavidalu. Jokių batonėlių, košių ar dirbtinių kotletų. Tik milteliai užpilami vandeniu. Visi kiti produktai, kurie vadina save maisto pakaitalais yra toks pat maistas. Jie nieko nepakeičia. Vietoj cepelino suvalgote 3 batonėlius iš grūdų ir apsunkinate savo skrandžio darbą ateinančioms 2-3 valandoms. Maisto pakaitalas yra skystas, todėl skrandžio neapsunkina, naudingos medžiagos patenka į organizmą iš karto, o ne po kurio laiko. Beje, sotumo jausmo nebuvimas – viena iš persivalgymo ir nutukimo priežasčių.
  • Maisto pakaitalai turi riebalų. Paskaitykite lietuviško maisto pakaitalo S-FOOD sudėtį ir rasite ten kelių rūšių riebalų. Riebalai žmogui reikalingi, tačiau jų kiekiai turi būti subalansuoti ir normalūs. Štai cukrus organizmui nėra būtinas, jei valgote vaisius ir daržoves.
  • Maisto pakaitalai vartojami 4 kartus per dieną, o ne vien tik vietoj vakarienės, ar vietoj pietų. Kas iš to, kad ryte prisikemšate pusryčiams keptos šoninės, pora sumuštinių su sviestu ir dešra, o paskui pietums geriate kokteilį, o grįžę namo po darbų kimbate į kepsnį? Jūs vis tiek viršijate dienos kalorijų normą ir visas perteklius eina į riebalinį sluoksnį pilvo ar sėdmenų srityje. Maisto pakaitalus reikia vartoti vietoj maisto mažiausiai 5 dienas, jei norite pajausti rezultatus – pusryčiams, priešpiečiams, pietums ir vakarienei. Maisto pakaitalai yra nesuderinami su litru kavos su cukrumi, be kurių negalite pradėti savo ryto. Patarimas: eikite anksčiau miegoti, o ryte gerkite žaliąją arbatą be cukraus, kuri kofeino turi daugiau nei parduotuvėje pirkta malta kava…
  • Maisto pakaitalas pigesnis už kebabus ir mėsainius bei bulvytes. Paprasta matematika. Jei maitintumėtės vien tik greituoju maistu, paskaičiuokite, kiek pinigų išleistumėte: pusryčiams – mėsainis už 1 eurą, pietums didelis kebabas – 3 eurai, pavakariams, bulvytės fri su majonezu už 1 eurą ir vakarienei – mažas kebabas – 2,5 euro. Per dieną išleistumėte -7,5 euro; per 5 dienų darbo savaitę – 37,5 euro. Maisto papildas kainuoja pigiau – 31 eurą, tik sveikatai žalos visiškai nedaro, priešingai nei paminėtieji valgiai. Gerai, kad tai tik teoriniai maitinimosi įgūdžiai ir lietuviai bent kartą per savaitę valgo sriubą… Bet kuriuo atveju, maisto papildai kainuoja pigiau normalaus kokybiško maisto.
  • Maisto pakaitalai – puiki svorio metimo priemonė. Jei valgytumėte tik maisto pakaitalus visą mėnesį, numestumėte tikrai daug svorio. Bet to daryti nuolatos nebūtina. Svoris krenta ne dėl to, kad vietoj cepelino išgeriate 350 ml. kokteilio. Visa paslaptis slypi judėjime. Vartodami maisto pakaitalus nepamirškite judėti. Kadangi alkio nejaučiate, tai ir pajudėti galima. Taip organizmui reikės daugiau kalorijų, nei maisto pakaitalas gali duoti ir bus pradėti deginti per keletą metų sukaupti riebalų klodai. Tada jau galite pradėti stebėti savo apimtis. Rezultatai turėtų pasimatyti jau po 2 savaičių.

Maisto pakaitalų galite įsigyti internete. Pasidomėkite apie juos daugiau ir nuspręskite, ar imsitės dar vienos dietos, ar pabandysite tiesiog kitaip maitintis.