grafikos dizainas

Grafikos ir web dizainas: kas svarbu kuriant svetaines?

Rate this post

grafikos dizainasGrafinį dizainą galima vadinti meno rūšimi, kai vizualusis turinys perteikiamas įvairiomis meninėmis, techninėmis priemonėmis. Tačiau tai nėra sritis, kurioje vien tik kuriami meniniai vaizdai ar paveikslėliai. Kiekvienas dizaineris ir analizuoja, organizuoja darbą, kuria duomenų pateikimo metodus, sprendžia įvairias problemas, kurių, kaip ir visur, iškyla ir šioje srityje. Grafikos dizainerių užduotis – rasti „aukso viduriuką“, suderinant ir vizualinį kūrybingumą, ir drauge diegiant technologijų bei verslo sričių naujausias žinias, laimėjimus. Grafinio dizaino sąvoka pirmą kartą buvo paminėta 1922 metais JAV dizainerio W. A. Dwigginso.

Web dizainas
Pastaruoju metu daugiausia grafikos dizainas yra glaudžiai susijęs su tinklalapių dizaino kūrimu. Čia svarbi ne tik programinė įranga, įrankiai, dar aktualiau yra parinkti spalvas, dizainą, šriftą, stilių, visą svetainės koncepciją ir t. t. Pavyzdžių, kaip atrodo profesionalus web dizainas, galite rasti tinklalapyje http://www.graphicdesigner2b.co.uk.

Dar prieš kuriant tinklalapio dizainą, reikėtų nuodugniai ištyrinėti turimą informaciją. Kokios medžiagos turite? Jei tik įmonės logotipą, pavadinimą ir kelis faktus iš istorijos bei trumpą aprašymą, gali būti kiek sudėtinga. Žinoma, nieko nėra neįmanoma, tad turėsite susirinkti visą informaciją pats. Taip pat labai efektyvi yra konkurentų analizė – kokio dizaino, tipo svetaines kuria šios verslo sferos konkurentai, kokie puslapiai yra jų svetainėse ir pan. Taip pat svarbu gerai išnagrinėti, kas konkurentų svetainėse pateikta, kaip visa tai konkurentai pateikia (svarbesnė šiuo atveju tekstinė ar vaizdinė informacija?). Vienas esminių dalykų, kai kuriamas svetainės, grafikos dizainas, yra svetainės navigacija, tai yra kaip greitai galima rasti informaciją ir kaip patogiai ji yra išdėliota bei suprantama lankytojams.

Įmonės veikla vs. grafiniai elementai
Atsižvelgdami į įmonės veiklą, galite susidaryti nuomonę ir kokie elementai būtų tinkamiausi svetainėje. Ar reikės nuotraukų, ar pakaks paveikslėlių iš interneto ir smulkių grafinių, pačių pieštų elementų? Spalvas galima derinti prie logotipo, jei įmonė jį turi, o jei ne, verčiau palaukti, kol bus sukurtas logotipas ir tada spalvas, dizainą derinti prie jo – pavyks išgauti vientisą ir darnų dizainą. Paprastai logotipas nurodo dizaino kryptį, pateikia simboliką, kurią reikia naudoti ir kuriant kitus tinklalapio elementus.

Neišsiversite ir be diskusijų su klientu: kuo dažniau su juo komunikuosite tuo, tikėtina, mažiau korekcijų jums reikės atlikti. Būtinai išsiaiškinkite, ko klientas tikisi iš svetainės, kokią paskirtį kuriamas tinklalapis turės atlikti. Kurdami dizainą, tu vadovaujasi ir grafikos dizaineriai, dirbantys Didžiosios Britanijos tinklalapyje http://www.graphicdesigner2b.co.uk. Jei tinklalapio paskirtis – tik pateikti svarbią informaciją ir kontaktus, galbūt ir grafikos dizainas nereikalaus nei daugiau laiko, nei didesnių investicijų, nes įmonės vadovui tiesiog svarbu būti internete.

Jei kuriama el. parduotuvė, jei puslapis bus esminė ir pagrindinė šio verslo ašis, jei svetainėje vyks aktyvi prekyba, bus vykdomi užsakymai, natūralu, kad darbo reikės įdėti kur kas daugiau, o ir viso tinklalapio struktūra keisis radikaliai. Kuo sudėtingesnis tinklalapis, tuo ir jo kūrimo įkainiai yra didesni. Taigi atsižvelgdami į kliento pageidavimus ir išsakytus lūkesčius, susidarykite mini turinio kūrimo strategiją ir numatykite puslapius – tai bus tarsi dizaino ir tinklalapio kūrimo atskaitos taškas.

Amber Jewelry

Tea Sets